شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد:

روز جهانی قدس روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور و گسترده داشته باشند. 
 
"روز جهانی قدس"؛ روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست است. 

" روز جهانی قدس"؛ فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف است که به ابتکار امام راحل و رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی تبدیل شده است. 

«روز جهانی قدس»؛ امسال در حالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه و دیدگان هوشیار، شاهد جنایت اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله گاه اول مسلمین جهان و لشکرکشی علیه فریضه اعتکاف و حمله به معتکفین و نمازگزاران روزه دار در ماه مبارک رمضان است که بی تردید مردم انقلابی استان مرکزی همگام با ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ کوبنده‌ای به جنایات صهیونیست‌ها خواهند داد. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در ماه رمضان المبارک، رسالت دینی وشرعی خود را به انجام رسانده و با لبیک به ندای امام عظیم‌الشان، با آرمان‌های مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق نمایند. 

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود که در شهر اراک، راس ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۵ فروردین ماه، از محل میدان شهدا آغاز و طی مسیر خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی به سمت مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد و مراسم پایانی با قرائت قطعنامه و سخنرانی آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری انجام خواهد گرفت.
 
ضمناً پیش از آغاز راهپیمایی نیز تجمع کودکان و نوجوانان اراکی در حمایت از فلسطینیان با عنوان "القدس لنا" از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه در محل میدان شهدا با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و همخوانی گروه‌های سرود برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.